Hemma!

Så, jag har alltså nu kommit he, och känner mig lite sliten, eftersom jag inte kunnde sova särskilt mycket på planet trots att M-O fixade att vi blev uppgraderade, men det var ju trevligt ändå. Såg dessutom en mitt i prick film som jag tänker se igen fast med mina tjejkopisar vid min sida, He's not that in to you. På svenska kan den heta dumpa honom, men är dick inte säker, bra var den i alla fall.
Nu har jag dessutom varit duktig och packat upp hela min resväska och faktiskt lagt in föremålen i garderoben på en gång. Hade dock ett problem med att få galgarna att räcka till, men det beror inte på allt jag har handlat utan snarare att alla mina kläder nästan är på samma ställe. Blir spännande i GBG!

Nä, eftersom du T inte har svarat på mitt sms än så ska jag nog ta och ringa dig. Bilder från resan och min shopping kommer när jag har hittat sladden till kameran.
S

Kommentarer
Postat av: sofia

nej nej nej... såg den filmen i söndags, ÅNGETS hallå?!?!? Efter den filmen vill jag absolut inte blir vuxen, bara akward och jobbigt och problem och kärlek uuuusch!

2009-07-28 @ 23:36:21
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0