Hm..

hade en rubrik men sitter framor hotellets dator nu sa kom ju pa att vissa bokstaver med prickar inte finns. Ovriga familjen ar vid mammas hotell dar hon ska bo de narmaste dagarna, jag valde att stanna hemma och tranna lite, inte sa jobbigt men det far jag helt enkelt ta igen sen!
Idag har det inte hant sa mycket, vi har mest strosat runt, men hittade ett stalle dar dom bjod pa gratis B&J Vilket var valdigt trevligt!

Planet gar 06.10 imorn lokal tid, vilket blir 15.10 svensk tid, sa jag ar hemma pa fredag typ runt 07.00, alltsa eftersom det ar jobbig tidsskillnlad far man resa i ett dygn, jippi...
T: Ringer ehnne sa fort jag kommer hem men hittills later det mesta toppen! Men nar ska vi ses, glom inte bort mig :)
Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0