Höstskor

Tror ni att jag kunde sova eller? Nixt, drack en stor kopp kaffe eftersom det är min medicin just nu. Jag har fått för mig att man botar allt med kaffe, huvudvärk, illamående, trötthet, yrsel, you name it. Så istället för att ta en återhämtande tupplur går min hjärna på högvarv (kroppen håller inte samma hastighet...) och jag letade upp ett par skor jag måste ha i höst, eller ja, gärna så snart som möjligt.



Visst är det supersnygga? Och super rätt! Fransar och mocka, kan det blir mer höstmys? Som om det inte var nog med de, de passar strålande till allt du kan tänkas bära. Klänning, jeans, kjol... ja, du fattar. Det enda lilla problemet är att de kostar runt tusenlappen och under hela september måste vi leva på dammråttor och vatten eftersom det första bidraget inte kommer förän den 25 september. Så nu blir uppdraget att leta rätt på en något billigare variant, någon som vet?! Tell me.

Nej, nu måste jag försöka sova lite. Annars kommer jag inte orka jobba. Ska lyssna lite på Michael, det är alltid bra.

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0