Inte många dagar kvar

Tills jag ska återvända till sverige, men det behöver jag inte prata om nu, det komemr tids nog (och jag saknar dig massor T)
Idag gick vi upp ganska sent, vi brukar gå upp runt halv 8 här men idag blev det halv 9, kanske för att jag bara kan sova när mina föräldrar är vakna och inte snarkar.. Vi åkte i alla fall till zoo idag, och vädret var det sämsta hitills, mulet och väldigt blåsigt (fast det ör mycket bättre nu) Vi såg alla möjliga djur, ni vet, men det fanns en speciell, en supersöt gorilla unge, den gillade jag!
När vi var klara där åkte vi och tittade lite på golden bridge innan vi åt luch och sedan tog en sväng på stan. Imorn får vi se vad vi hittar på men det lär bli packa och mamma ska flytta till ett annat hotell efterso mhon ska vara kvar här och jobba.

Allt för denna gång, snart hemma i sverige igen
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0