jag måste vara knäpp..

Har inte alls tagit en powernap, nej, jag har just facebookat min eventuellt kommande kurskamrater. Tror inte att det är helt normalt, eller om det var bra eller dåligt, time will tell. Men några konstaterande kunde jag göra:

1det är något fler tjejer än killar
1.1 T, du får hitta dina snygggingar på din utbildning istället
Ganska blandade åldrar men det finns några runt min ålder så hoppas att dom kommer in!
3 Onödigfakta, men de flesta hade faktiskt pojkvänn/flickvän
4 Börjar bli lite nervös nu när det närmar sig!
5 och alla hade inte heller facebook så klart..

En annan fundering, hoppas att alla inte är riktiga miljöaktivister så dom ogillar vatten på flaska (såg nämligen en) för jag vill inte ge upp mitt bubbelvatten ^^
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0