Kaffepause och bloggning

Ska ta en powernap strax men tänka kolla lite här på datorn först. Har varit iväg på körlektion idag igen vilket gick sådär. Känner mig för trött för att köra bil så tiigt på morgonen om jag ska vara ärlig. Men min lärare verkar inte tycka att det går så dåligt som jag själv anser att det gör. Vilket är bra...tror jag.

Minns ni att jag lovade bilder från GBG? Jag har inte glömt bort det, vi tog bilder. Två stycken på mig när vi satt på tåget, sen dog kameran. Ja, så vi försökte i alla fall.

Pride är igång här i Stockholm och det märks när man jobbar. Mycket folk och mycket kärlek. Det gillar vi. Kom till Friday's!

Idag ska man svara på om man vill ha sin plats man blivit tilldelad vad gällande högskola. Jag och S har redan tackat ja men det är skönt att denna dag äntligen är kommen. Det betyder nämligen att vi snart kan få brev från våra respektive utbildningar om kurslitteratur samt startdatum och annan spännande information. Längtar.

Nu ska jag läsa lite diverse bloggar, kika in på facebook och sedan sova någon timme. Work is waiting, 16.45-23.

Hur gick din körlektion S?!

Love
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0