Kommunikationsbloggning

S; My love, hur skulle jag kunna glömma bort dig? Du är i mina tankar dygnet runt. Saknar dig galet mycket, det är väldigt frustrerande när den andra hälften av en själv inte är tillgänglig. Man blir liksom... trasig. Visst är hyran lite hög men samtidigt så slipper vi dela bostad med andra, vi får ett eget kök och förhoppningsvis så kanske det finns badkar och en trevlig liten balkong. Det ska bli spännande att åka ner och kika på den, får bestämma datum när vi hörs imorgon. Fick post angående csn igår, du har nog också fått det. Man måste fylla i en massa för att få sina pengar, knepigt. Sedan fick jag också information om att det kan vara bra att gåmed i ett fack, dock inte lärar facket kanske...det var de som skickade mig informationen. Okej, men ring mig raring. Love u.

Lena; Kära moster, är det sant? Finns det möjlighet att jag kan få tillbaka mina pengar för skorna jag köpte om de enbart är till för att arbeta i? Antar att jag måste ha kvar kvittot då? Lägger undan de i vilket fall som helst, jag vill ha allt på min sida om jag kan vinna något på dessa fula skor. Hoppas ni har det lovely i USA. Vi ses snart!

Nej nu måste jag gå och dressa om. Skata en runda i spåret med Lollo och sedan ska vi ta oss till centrum och fika på cafét. Ska ta fram några förslag på datum för halkbanan också så vi kan planera in den hade jag tänkt. Dags att rusa.

Love
T

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0