Kvällsblogg

HAr väl lite abstinens eftersom jag inte har bloggat på ett tag ^^ Borde gå och sova men är för mätt efter mitt nattbak. Jag fick för mig att baka chokladbollar och gjorde det, har ätit en del nu också så är inte lika sugen längre.. Gjorde även en smoothie, men den var inte lika god som H.s, som för övrigt hittade bilder från badet i sergelfontänen på studenten, mycket roligt! En jobbig sak nu när man är ensam och ska sova är att jag har glömt min bok i värmland, och orkar inte börja på någon ny... Blir en svår nöt att knäcka, men har flera svåra saker att klura ut så lägger väl den på högen. T, tack för hjälpen med dagens nöt, är fortfarande lite irriterad men vissa saker/människor kan man inte ändra på. Nä,dags att sova, en ny dag imorn! Natti natti! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0