Länge sedan jag tränade nu....

Bubbelvatten med citron är nya latten. Jag älskar't. Förutom att det smakar fräscht ser det vackert ut med citronskivan bland bubblorna. Lime fungerar också. Inte apelsin, då börjar det smaka toarent och usch. Jag och pappa var nyss ute och körde en sväng, har blivit mycket bättre nu. Det känns kalas och jag hoppas verkligen att jag ska klara körkortet om en månad.

Har S plingades i telefonen och väntar på inkommande telefonsamtal. Dock verkar det lite dött vad gällande samtalet, har jag rätt att bli sur? Nej, jag har bestämt mig för att inte låta det gå så långt så man börjar ha skyldigheter till varandra, det slutar aldrig bra. Go with the flow and stay on the wave. Så ska det vara.

Har kollar upp lite information angående bostasbidrag idag. Vi kan få 1100 kr i bidrag och det vore ju inte helt galet. Sedan måste vi folkbokföra oss i GBG samt fixa med adressändring samt csn. Allt ska kirras. Dock har vi kommit en bra bit på vägen (Good med laget älsklings-S).

Nu skriks det som 17 utanför dörren, lillebror och pappa tycker inte lika. Jag börjar bli hungrig. Det är trots allt kvällsmatsdags på jobbet nu.

Jag borde sova snart, ska upp sex imorgon. Dubbellektion och sedan jobb.

LOVE
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0