LEDIG

Jaaaaaaa! Idag är jag ledig. Så himla skönt. Lite jobbigt att jag är tvungen att städa då men jag är strax klar, dammsuga och städa av toaletterna. Allt för att kära familjen kommer hem imorgon. Dock kan jag vara på jobbet då men vi får se, slutar 18 imorgon så det är skönt i alla fall. Nästa vecka är jag ledig fredag och lördag och mitt senaste pass är söndag (slutar 23) så nu ska jag väl försöka vända tillbaka dygnet.

S; Hahaa..och av alla äckliga smakar väljer du den värsta?! SPYA! Men som man brukar säga, friskt vågat, hälften vunnet. För det var väl 50% god smak? Jag vill att du ska komma hem med det samma raring, när man inte äns har råd att messa med varandra då märker man hur mycket man faktiskt behöver någon.

Nej, nu har jag ätit lite frukost (gröt och lingonsylt) så nu ska jag dammsuga klart på undervåningen. Har ett special phonecall to do today too. Ska göra de vid 4 och sen måste jag nog ta en dusch. Ikväll blir det hämtmat och punkt slut.

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0