Love, It’s a poison hidden in a bon bon

Tänkte göra lite reklam idag, dessa sommar dagar har jag lyssnat väldigt mycket på radio, vilket jag ofta gör men i alla fall. Jag har börjat lyssna på P3 mycket mer och kommit fram till att dom nog har den bästa blandningen, dels repotage, nyheter och väldigt blandad musik, men ändå sån som jag gillar (där av rubriken, gårdagens artister på allsång som jag missade men ska försöka få se i putte i parken)
Så nu medan jag skriver och ögonen håller på att falla ihop så står radion på i bakgrunden. Ett tips i tipset är att lyssna mellan 10.00-11.00 då det är Hallå P3 (tror att det heter så), vilket är en artist som är där och man kan ringa in och ställa frågor och det varieras med musik. Jag har bla hört sanna bråding, therese alshammar, calle shulman och carolina gynning, och i dag för den som undrar är det Salem al fakir.

Kom på att det också ser mycket roligare ut på bloggen om vi har mer bilder, men det är svårt att koma på vad man ska lägga in i bland, men kanske ska bli bättre på det. Idag blir det ett collage på mig o T tror jag ^^
Nu är det nog dags för en povernap så jag orkar med dagens uppdrag,
Tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0