Måndag, dagen efter F21

Då var vi framme i slut destinationen San Francico. Vägen från monterey tog inte lång tid och snart var vi framme här bland alla gulliga hus och branta backar där spårvagnen åker. När vi väl hade checkat in och ätit lunch hade jag siktet inställt, Forever 21! Det var en enorm affar, med 3 våningar och kläder överallt, jag var helt exalterad och hade kunnat plocka på mig hur mycket som helst.
Väl i provrumet hade jag med mig 11 föremål  men min plånbok sa ifrån så fick bli 5 saket: 1 par leggnings (bara för dom var hälften så dyra som hemma!) 1 topp med spets. 1 vit tunika. 2 klännigar, 1 vardags och 1 till ett bröllopp jag ska på. Och detta för ca 550 :- Men vi får se, jag kanske hinner ta mig dit en gång till om jag har tur..

Sen promenerade vi bort till china town och tittade lite där innan vi tog oss tillbaka till hotellet för att vila. Där kunde jag få se lite fotboll, inter mot american eagels tror jag, och ´zlatan spelade, så undra om han går till barcca eller inte.
Nu måste jag göra mig iordning, vi ska iväg till Fishermans wharf och titta.
So long
S
Ps:
En förklaring till förra inlägget, jag åt inte hur många som helst, typ 4 där två var goda. alltså slutade jagnär jag fick en äcklig. OCh varför jag valde spya var för att motsmaken var persika som är min favorit. Så, inga konstigheter?

Kommentarer
Postat av: Laila

Folk blir bara tjockare och tjockare. Vad tycke du om det? :P ♥

2009-07-20 @ 22:22:14
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0