Måndag, planering

Återigen måndag och planeringen som alltid kommer veckovis är inget undantag. Varsågod.

Måndag: Fy helvetes morgon, somnade halv 2 efter jobbet på söndagen och for upp klockan 6 för att ha en dubbel körlektion klockan 8 i täby. Dubbla körlektioner = Dubbel ångest. Sedan hem och sova någon timma på soffan, äta alldeles för mycket lunch, plugga körkortsteori och sedan traska iväg till jobbet, 16.45-24.

Tisdag: Körlektion mellan 8 och 10 (Antar att måndagens morgon kommer gå i repris idag). Därefter far jag och S ner till Göteborg för att checka lägenheten. Wohoo! Vi åker vid 11 och kommer tillbaks till Stockholm strax efter 9. Bilder utlovas.

Onsdag: En helt ledig dag. Jag önskar att jag kunde låta den vara helt tom men nixt, antar att jag måste städa, tvätta, plugga körkortsteori, träna och köra lite bil med pappa. Kanske ett möte med Tessie också eller vad säger du räkan?

Torsdag: Dubbla körlektioner idag igen, (8-10) dock ska jag försöka vara pigg denna morgon. Sedan blir det jobb som vänar. Troligen mellan 16.45-23 men är inte helt säker.

Fredag: Lika som torsdag.

Lördag: Jobbar dag, 12-17.30. Lugn lördagkväll.

Söndag: Jobb 12-17.30 och My Birthday! Middag med familjen och därefter Lady Gaga på Grönan. Kom och fira med mig!

Okej, nu är det en timme kvar tills jag ska åka. Måste hinna sova lite.

LOVE
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0