Måndag = planering

Ja, jag vet att klockan passerat tolv och att det är tisdag men som varje måndag får ni en planering av mig och det kan jag ju inte bryta nu. Så här är veckansplaner:

Måndag: Spenderade hela dagen med Lollo. Fika, joggintur, middag och Ben&jerry's samt SATC.

Tisdag: Måste ta en tur till C och slänga lite burkar som ligger och skräpar. Läsa lite körtkortsteori och jobba 16.46-23.

Onsdag: Körtkortsteori och jobba 16.45-23

Torsdag: Körkortsteori och jobba 16.45-23

Fredag: ... är jag tråkig och jag gör samma sak tre dagar i följd?

Lördag: Jobba 18-01.30

Söndag: Städa?

Men om muffinsen är krämig och god á la muffin bakery och kladdkakan börjar lika sockerkaka smaksatt med kakao får du ta och fundera på det hela raring.

Love
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0