Miss you S

Ledsen för den usla uppdateringen. Jag som faktiskt har dator tillgängligt näst intill dygnet runt. dock är jag inte hemma nu, följde med O efter jobbet så nu sitter jag i hans soffa. Dricker iste och ser på en sjuk tv-serie. I alla fall, jag har spenderat 500 kr idag, 400 mot min vilja dock. Jag behövde nämligen ett par skor att arbeta i eftersom jag har haft sönder två par och det sista var alldeles för små, ILLA! Men nu har jag köpt ett par ordentliga som ska hålla minst ett år har jag bestämt. Dock jobbar jag mitt sista pass den 16 augusti eftersom jag ska flytta men jag ska väl ha ett arbete i GBG också. Nu ska jag fortsätta se på det sjuka tv-programmet.

Love
T

Kommentarer
Postat av: Lena

Praktiskt tips från moster. kläder som behövs för jobbet får man dra av för i deklarationen. du kan få tillbaka dina 400 kr nästa år!

2009-07-23 @ 06:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0