Mitt arkiv X

Galet akward moment när jag och Tessi var på väg från fabriksvägen där hon och älsklings-T hade mött mig. Vem alla världens pojkar möter vi om inte mitt självaste akriv x. Stelt, kallt och jävligt knepigt skulle jag beskriva vårt första nyktra möte på nästan ett år. Dock var han sig lik, inga större förändringar vad jag kunde se. Någon tatoo på skinkan som jag missade kanske men inget märkvärdigare.

En annan spännande sak som hände idag var att självaste Lill-Babs var och drog några drinkar på jobbet under kvällen.

Jag vet inte vem jag blev mest glad över att se...
T

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag ÄLSKAR att du efter 3 snart 4 år fortfarande tjatar om Thim. Han har glömt dig hmmm ungefär dagen efter att ni gjort slut och lägger inte en liten tanke på din och din feta rumpis :)



2009-07-15 @ 11:41:42
Postat av: io

Jag kan undra om Lill-Babs drar starka drinkar?

2009-07-15 @ 15:26:04
Postat av: syngman

Jag vet inte hur du känner för Arkiv X men jag skulle ha blivit otroligt glad över att få servera Lillbabs några drinkar. Hon är min idol!

2009-07-15 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0