Ny dag

Har börjat dagen på ett mycket bra sätt, nämligen med en timmes body pump följt av 30 min core. Jobbigt var det, men välbehövligt! Fick även en pratstund med Doris och hon fick sina presenter, ett bra byte.
Nu ska jag strax duscha innan T kommer hit och vi ska försöka igen med vårat samtal. Borde hitta på något att äta tll lunch också men har faktiskt ingen lust med det.

Förövrigt kan jag berätta att jag läser en väldigt speciell bok nu, Allt heter den, man vad den handlar om är ganska svårt att säga, en salig blandning kanske. Dock finns det ganska många bra citat eller texter, så tänkte visa en:

Inte roligt att vara saga heller. Följa visss förelagd form. Ha vissa givna temab samt nästan alltid lyckligt slut. Och dessa eviga syende sessor i burgunderhjälmar.
Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0