Ogillar kläningar som behöver strykas och har massa veck

För det skulle jag göra nu och gav upp på en gång, den kommer ju ändå bli skrynklig när jag sitter på planet. Borde packa klart nu, har bestämmt mig för plocka ur lite ur väskan så att jag för plats med sakerna jag förhoppningsvis ska shoppa! Men har fortfarande inte packat handbagage och neccär än.. Tråkigt. Och ännu värre är det att packa upp!
Middagen var mysig och promenaden lika så, det ända som är minuset denna kväll är att jag måste vara ensam i natt, men fick till ett litet vad i alla fall!
 
Muffins är goda att titta på men inte lika goda att äta, därför håller jag mig till chokladkakan!

Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0