segt

Har inte gjort något alls idag, vaknade vid nio, somnade om till 10, låg kvar i sägen tills halv 11, gick och handlade frukost, åt den och nu sitter jag här. Har dock hunnit prata i telefon med diverse människor (R vi måste boka en ny dag) mår dock bättre i dag, har ingen feber, men huvudet är fortfarande tungt som bly och halsen kliar.
Kvällen igår var mysig, som vanligt när man träffar lyckopillret! Och idag ska jag försöka samla ihop mig till min körlektion, men den är inte för än kl 15.10, men borde kanske göra mig i ordning nu.. Har ju ändå inget vettigt att skriva eller berätta.

S

Kommentarer
Postat av: Robyn

ja, det måste vi! Men vad är poängen med att kommentera om man inte får nåt svar?! =C Jag har också feber nu, hallefuckingluja, haha.

2009-07-30 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0