Söndag

En vecka kvar till min födelsedag och av någon anledning längtar jag inte lika mycket osm jag brukar. De som känner mig vet att jag räknar ner när det är flera månader kvar. Men nixt, denna gång känns det lite drygt. Kan det vara för att jag fyller 19...trots att jag har en gymnasieutbildning samt inte är gravid. Eller vad säger du Lollo?

På tisdag åker vi ner till GBG och tittar på vår lägenhet. Ska bli så spännande. Längtar.

Jobbar mellan 16.56-23 ikväll så jag bloggar mer imorgon. Ska köra mellan 8 och 10 imorgon också, samt jobba. Men jag har helg på tisdag och onsdag. BRAVO! 

Love
T


Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, vi får se vad vi kan göra åt det där med gymnasieutbildningen och graviditeten, så att du kanske kan få känna dig som 19... ;p

2009-07-27 @ 09:36:53
Postat av: Robyn

Haha, den berömda 19-årskrisen som jag hört folk få kanske är på g? ;)

2009-07-28 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0