Sushi för två

Söndag och det börjar bli kväll, väntar på h som ska komma hit och vi ska gå och handla middag! Gårdagen vart lite speciell, nog inte som vi hade tänkt oss men med menar jag inget negativ. Men det finns ett citat om användes tgår som jag tänkte dela med mig av: Det är utsidan som ger insidan en chans, men det är insidan som ger utsidan dess glans.

Och till T; jag älskar dig också, men ett sånt speciellt inlägg osm du skrev till mig tänker jag spara till dig när du som mest behöver det utan att du vet om det. För jag vet, att efter den här helgen vet du hur mycket du betyder för mig och inget kan ändra på det!

S
ps:
Vi närmar oss en lägenhet, M kanske hade något till oss så just nu håller vi tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0