Torsdag.

skulle inte sova länge idag, men när jag låg där  i sängen och skulle bara vila ögonen lite kl 10.00 så slutade det med att jag vaknade kl 11.30, suck. Inte för att jag har några speciella planer eller för att vädret är bra för den delen, men jag gillar inte att sova bort halva dagen.

Har suttit ett bra tag nu och försökt hitta en låt som jag inte vet vem som har gjort den, vad den heter eller hur den går, ett ganska hopplöst uppdrag helt enkelt. Lyssnar på musik just nu och ser på mtv för att bli inspererad men det har inte gett något resultat hittills.
Nä, borde nog klä på mig och hitta på något vettigt, kanske gå ut och få lite frisk luft..
Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0