Trouble

Är låten jag lyssnar på just nu, en mycket bra låt faktiskt, och på ett sätt har väl den eller namnet symboliserat tankarna idag, eller vad sägar du T? Kanske inte själva texten, får hitta en annan medans jag skriver. Är just nu hemma hos H eftersom det bär iväg till värmland imorn med han, W, L och C (skcika positiva tankar till mig T du vet om vad) Ska bli trevligt, men är lite orolig för vädret, vilket får mig att tänka på S som åker till Hultsfred nu i veckan, jag avundsjuk, inte alls..!
Skulle föresten varit och badat i dag men när man vaknar till regn och åska är inte bad det första man tänker på, vilket jag fick ångra senare på dagen. Men har njutit av en god middag och efterätt( jordgubbar med grädde) samt varit och spelat lite basket med spontant skogsäventyr.
Nä, ska nog sova nu.. Men hittade en sång, inte en perfect match lite väl hård kanske, men för stunden får den duga: Im fickle and im vain
And you trick me over and over again
And now I'm losing you


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0