Update!

Från Usa! Jepp, jag S har lånat mammas dator och hittat internet, så nu tänkte jag dela med mig om vad som har hänt! Kom fram till LA i tisdagskväll och klockan var runt 11 när vi var frame vid vårt hotell i beverly hills, sommnade så fort jag la huvudet på kudden, trots att jag hade sovit ganska mycket på planet..

Onsdagen gick åt till att upptäcka staden som är väldigt utspridd, vi såg Walk of fame, rodeo drive och venice beach och marina del ray. En ganska speciell stad men hittills kan jag säga att jag föredrar östkusten framför västkusten.
Torsdag och utflykt till niversial stuidos, vilket faktiskt tog hela dagen, ett helt enormt ställe med hur mycket som helst att se, tex så åkte vi förbi där dom höll på att spela in deperat houswifes, upplevde en jordbävning och fick se hur man gör speciall effekter samt såg en 4D film. Väl klara där åkte vi och såg the HOLLYWOOD sign. Och idag är det fredag och vi har lämnat LA, kan ju tillägga att en filminspelning faktiskt ägde rum på vårat hotell, det ni! Serien heter The cleaner så håll utkik ^^

Idag har vi mest åkt bil och befinner oss nu i San simeon och ska strax sova, men i dag har det äntligen bilvit shopping:
1 klänning 150kr, 1 tubtopp 25kr, 1 par tygskor 125kr samt 5par trosor för 90kr så det känns toppen!
Nä, hörde nu att vi har internet imorn med så kan höra av mig då!
God night
Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0