Till S



Jag är uppriktigt glad för din skull.

Jag är tacksam över att våra mammor skaffade barn samtidigt. Det har gett mit så mycket kärlek och lycka. Vår relation är något speciellt, något utöver vanlig vänskap. Vi har blodsband man aldrig kan ta ifrån oss, en systerlig vänskap, en relation bottnad i förtroende. Du finns alltid där för mig och kommer också alltid göra det i framtiden vad som än händer. Det känns otroligt bra och jag lovar att göra precis samma sak för dig. Vi kan vara ifrån varandra under en period, låta allt vila, för att sedan när vi ses igen vara lika nära som innan. Ibland känns det som om vi lever varandras liv, vi känner med varandra i med- och motvind, vi upplever händelser genom varandra och vi delar känslor mellan oss. Det är fantastiskt att få leva livet med en person som dig. Du är min närmaste och ingen kan ta din plats. Du känner mig rakt igenom och vet allt redan. Jag behöver aldrig ursäkta mig inför dig, jag kan vara mig shälv och du tar mig för den jag är oavsätt hur var och när. Jag är stolt över att vara din kusin. Det är svårt att sätta ord på känslor, tacksamhet, men jag har försökt. Jag hoppas du förstår.

Jag älskar dig.
din T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0