Afterwork med pasta och värkande ben!

Oj, oj, värmebölja även här på bloggen ser det ut som. S har återigen kommit igång med bloggandet efter en solsemester som en viss kusin inte alls är avis på och läsarstatistiken har stigit med nästan 50% idag. Det tycker jag (och givetvis S också om jag får tala för henne) är enormt kul och vad det beror på kan vi låta gudarna spekulera i.

Ja, men jag då, hur står det till med mig? Det är mycket bra faktiskt. Har precis dödat en finne som inte alls sitter på ett så smickrande ställe...precis bredvid ögonbrynet in mot näsan, mycket vackert. Dock har jag lite värk i benen efter att hårt arbetsplats. Minns ni när jag sa att soliga dagar och stockholmare betyder stört mycket jobb för min del? Då kan jag tillägga att det inte blir bättre när det är någon viktig fotbollsmatch som vi sänder på stora filmdukar. Och nu har ju S informerat mig om vad matchen faktsikt handlade om så nu är jag också på det klara varför vi alla skrek YEEEES och beställde in så fruktansvärt mycket starköl att mina stackars armar knappt kunde byta låt på iPoden när jag åkte hem.

Min tanke med detta inlägg var förövrigt att knepa ihop en bittert med ack ironiskt text om manlig stolthet eller en krönika kring hurvida vårt instresse väcks av män som får uppmärksamhet av andra kvinnor bli högst ointreserade så fort vi vunnit dem. Men eftersom jag hann äta upp mina kalla portion pasta med köttfärsås innan min hjärna hann starta tänkte jag krypa ner och sova en stund innan möte i roslagsnäsby och date med älsklings-S väntar i morgon. 

Så, det var några ord från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0