alldeles nyss..

..Visste jag vad jag skulle skriva här men nu har jag helt glömt bort det. Just nu är jag helt inne i musikens värld då H har fått spotify som jag just nu lånar på min dator. Så försöker komma på all möjlig bra musik just nu vilket gör att jag inte kommer på något alls..
Nä, borde väl egentligen gå och sova, tänkte bara berätta veckans planer:
Måndag: Träffa Doris, shoppa present till T, Träna med J och gå på möte.
Tisdag: Idag tar TUVA STUDENTEN och det ska firas, tjoho!
Onsdag: Då far jag ner till karlskoga för att fira kusin nr 2, K som tar studenten, och sen är det sverige-malta på kvällen som gäller!
Torsdag: Fika med R och A innan Elfrid tar studenten. Även packning ska hinnas med, för..
Fredag: 05.35 åker jag och H till GREKLAND! OCh vi är borta en vecka så glöm inte bort mig då!

Så, det var allt för stunden, sov så gott och dröm sött!
/S


Kommentarer
Postat av: Mr.Cool

älskar dig!

2009-06-08 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0