Bättre sent än aldrig

Nu är klockan mycket och jag borde sova, men jag sitter här och pysslar med min nya fina dator. I ca 1 & ½ timme har jag suttit och överfört bilder från familjens till min egna, pust, men nu är det klart! Får ta tag i musiken imorn..
I alla fall, idag har varit en trevlig dag, började morgonen hos H och tog det lugnt innan jag åkte in till stan på jakt efter studentpresenter, för idag gick E och S ut och det skulle firas! Började hemma hos E och gick senare vidare till S och slutligen kom E dit också. Mycket trevligt, och ett stort GRATTIS till dem båda. Lyckades också ha en målsättning om morgondagen men vi får se hur det blir.

Ska alldeles strax sova men först ska jag bjuda på några bilder från studenten (har bara fått hälften av mina egna än så kan dyka upp flera..) Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0