Dagens goda gärning

Gjorde jag idag på spårvagnen hem, en liten flicka satt där med sin bror och pappa och hade skrapat upp knät (så lite som det går) men van som jag är insåg jag att ett plåster skulle göra susen och tog fram det. Och vips var jag studens hjälte! Känndes bra om jag får säga det själv ^^^.
Tänkte lägga upp en bild på hur min baddräkt ser ut, men hittade ingan bild på topshops hemsida så det får bli en annan gång..
Nä, nu ska jag göra mig iordning för kvällens träning, som idag är spinning med laget. Och fast jag inte är så bra på att cykla så tycker jag att såinning är ganska roligt, var det sista jag körde det så kanske har en annan inställning efter ikväll.. Enda minuset med spinning är att man cyklar länge och långt utan att komma någon vart!

S

Ps: slutfrasen i mitt förra inlägg berodde inte på någon tillfällig balckout utan att min pojkvän var så snäll och la till det, ifall ni trodde att jag hade blivit käpp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0