För jag har tagit studenten!

Så, då har man sommarlov (gillar inte att folk säger att man är arbetslös, det låter så jobbigt) Och det känns jättbra! Lite overkligt dock men när man ser bilder, mössan och alla presenter så börjar man förstå.. Kan berättalite kort om igår: Började med en regnig champangefrukost i tegnérlunden med elitgänget! Sen var det fotografering i skolan och senare tävlingar i skolan för utspringsordningen, dock fifflades det så trotts att vi vann alla tävligar så fick vI springa ut som 3.e klass. Men men, efter tävlingarna var det lunch och stipendium utdelning; Störsting  tog hem storvinsten men våran trio såg till att få pris för Bästa projektarbete och delade på idrottsstipendiumet! Sen var det betygsutdelning innan det stundade utspringet, och då flyttade regnmolnen på sig och vi fick lite solsken! Släkten samlad och en fin bild väntade och sedan var det flakåkning och faktiskt ett bad i sergelfontänen!
Mottagningen var också lyckad med hela släkten sammlad, mycket trevligt! Och kanske ska nämna vad jag fick: Dels en alldeles egen dator som jag skriver på nu, jättefina örhängen, kokbok, pengar, armband, champangeglas och skålar, Mycket bra presenter!
Men nu ska jag röra på mig, utekvällen blev inte so mjag hade tänkt mig så den behöver jag inte berätta om, och några bilder har jag inte alls på denna dator så det kommer senare!
Ciao!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0