God morgon för idag och för resten av livet

Ja, jag har blivit knäpp. Helt galen. Seriöst. Jag känner mig rastlös efter mindre än en veckas ledighet och får ångest känslor över hur mycket tid jag "slösar" bort. Att som idag vakna klockan tio känns som rena rama döden för min dag och att jag ska jobba ikväll får dagen att kännas mer kort. Dock något mer betydelsefull. Jag har egentligen saker att göra, saker som har väntat och stått tillbaka under våren men som vanligt med mig har jag svårt att sätta fart med punkter jag inte har någon deadline för (eller får betyg för...jag har blivit betygsstörd, tack skolan...tack). Men i alla fall. Första delen av veckans planering då, här kommer den.

Måndag: Städa upp de sista i rummet så att jag kan sova i min säng i stället för i gästrummet. Leta reda på körskolans telefonnummer och peppa mig själv inför samtalet. Posta mina betyg så att min ansökning om högskolan blir godkänd, köpa SL-sommarkort och jobba 16.45-22.

Tisdag: Body Pump klockan 12, ringa körskolan och boka in 10 lektioner...körtkortet ska tas i sommar och sedan jobba 16.45-22.

Onsdag: Yoga klockan 12 där efter simning och sedan jobba 16.56-22.

Nej, nu måste jag använda min tid lite mer effektivt så att jag slipper gräva ner mig i jobbigheter.

Tuva 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0