Godmorgon och jag är ledsen för dålig uppdatering

Men ibland hinner man inte och igår var en sådan dag, förlåt herr plåt och jag ska bättre mig. Eller nja, det kanske jag inte ska. Åker ju nämligen till landet i eftermiddag och det känns som att morfar bojkottat allt vad internet innebär så det blir en datorfrihelg om jag inte snubblar in på något internetcafé i N-tälje. Men vi kan alltid glädja oss åt att favorit-S är tillbaka i Sverige imorgon eftemiddag och på lördag väntar vi alla med spänning på en fet uppdatering från fröken och en jädrans massa bilder på kärleksparet. HELL WE DO!

Idag då, planera ser ut som följande; övningsköra på trafikskolan, det ska bli lite läskigt men jag ska beta av alla tio gångerna, läsa teorin, göra diverse nödvändiga kurser och sedan ta det förbannade körkortet. Sedan blir det hem och äta lite lunch samt ta en långpromenad med Tuffs. Efter det måste jag packa Luddes och mina kläder till i helgen och sedan åker vi förhoppningsvis inte mitt i "det-är-dan-före-midsommar-och-alla-...ALLA..!!!-ska-till-landet"-rusningen. Haha, vilket skämt, det kommer vi ju troligen göra.

Nej, nu ska jag svepa mitt kaffe, borsta tänderna och bege mig mot Täby. Se upp där ute, jag är på vägarna!

Tuva

ps. Satan i gatan va jag saknar S. Pepptalk och tjejkväll snarast hjärtat! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0