Grattis min älskling, idag tar du studenten!

Grattis, grattis, grattis! S studentdag är här och snart ska jag åka in för att se henne springa ut. Vädret är inte på topp men det antar jag att hon är! And she is a sunshine, belive me. 

Jag har precis duschat och fått på mig klänningen, blev prinsessklänning idag för min underbara kusins skull. Och på flaket (ja, jag får åka med!) blir det svart linne och svarta shorts. Hon kommer vara helvit och jag har ju inte gått ut än så jag kör svart.

Nej, nu måste jag göra klart det sista och sedan bege mig mot stan.

Ta hand om er,
/T

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, så roligt med studenten! Saknar min, kan knappt fatta att det snart är exakt ett år sen!

2009-06-03 @ 20:32:13
URL: http://www.eldawand.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0