Guess who's back..?!

Det är sant, jag är tillbaka, efter grekland och en midsommar på landet! Jag ska fatta mig kort denna gång, för just nu pågår det en förnedring av Italien på TV, mycket fin samba fotboll!
Grekland var underbart, minst 30grader varmt varje dag, god mat och en vecka med min älskade, allt jag kunde önska mig (detalher kommer senare och vissa bara ämnade för dina öron T) Så jag hade gärna stannat en vecka till!
Midsommar var också trevligt, trevligt folk, doris fyllde år, och roliga lekar.
Nä, känner mig ganska ofokuserad och ser knappt tagnentbordet¨, så det får räcka för stunden, men mycket mer kommer dyka upp var så säkra på det.

Och min kära kusin, du har jobbat på bra och jag har saknat dig, när jag har vunnit vårt vad åker vi alla fyra på en semester, då blir den fulländad! (efter vår partysemester såklart!)
Miss U och kräver att få träffa dig snart!

Saga

Kommentarer
Postat av: Tuva

älskade älskade älskade kusin.

2009-06-22 @ 00:19:43
URL: http://tuvaochsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0