Hej raringar!

Tidigare idag for S iväg till Grekland med H för att njuta av solen (och varandra!) så nu får ni nöja er med mig i en hel vecka. Det ska nog gå bra ska du se. Dock ser jag att min medbloggerska inte äns sagt hej då til bloggen, det blir vi lite ledsna i ögat av men jag fick ett personligt mess i alla fall så vi kan samsas om det om du vill.

Jag då, vad har jag sysslat med idag? Jo, jag har varit på Danderyds sjukhus och registrarat med hos blodtappen. Ja, gott folk, trots sjukhusskräck, sprutfobi och ett obehag för blod ska jag hjälpa till i samhället och ge blod. Jag är stolt över mig själv. Efter mitt besök där tog jag mig till gymet och spinnande för att sedan cykla vidare hem och äta lunch. Känns som en aktiv dag det här, trots att vädret är lika illa som mitt blåa ben. Att åka rulltrappa och springa på halt golv är inte alltid det säkraste som finns, det ska jag allt säga er.

Ha laddat över lite bilder från min student som jag tänkte att jag skulle visa er. Fin, fina bilder.



Det var en jättemysig dag så tack alla som bidrog till all lycka.

Eftersom alla slutat skolan i familjen nu ska vi ta oss till Grönan ikväll om vädret tillåter. Jag menar, det är inte värt det om man måste strosa runt i ösregn speciellt eftersom jag är feg som en myra och inte åker något. Ja, ja, tyck att jag är larvig men jag gillar inte att vara livrädd och stressad så att man näst intill kolavippar.

Göteborg närmar sig och jag blir mer rädd för varje dag, samtidigt som nyfikenheten och spänningen också stiger. Nya vägar, nya kapitel. Jag längtar tills jag får börja skriva på mitt nya liv.

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0