Hej Sweeties!

Det är fortfarande fint väder, galet varmt men man ska inte klaga. Fast jo...när man inte äns kan ligga ute i solen utan att det bränns och man får ont överallt då är det inte kul. I och för sig somnade jag vid 6 imorse så jag får väl skylla mig skjälv att jag är så grinig idag. Gick ut med en vän och skulle egentligen bara ta en drink men nej, det blev inte bara en drink men inte så jätte mycket mer dock drog jag ut på de lilla jag drack att klockan hann bli mycket mer än planerat..och det märktes på alla mess mamma/pappa skickade. Ville hålla mig på det klara och jag tycker jag lyckades pretty good. Dock känner jag av sömnbristen idag vilket är tungt.

Men men, inte ska vi gräva ner oss i tjafs kring gårdagen. Nu är nu och därför får ni mina planer för dagen;

Well, jag ska försöka att plugga lite körkortteori men det är förbaskat svårt eftersom jag sitter med en tjock bok och bara läser. Vad fastnar och vad fastnar inte är frågan jag ställer mig med jämna mellanrum. Jag ska också iväg och köra lite bil så att jag kan visa hur duktig jag blivit för min fröken på trafikskolan. Hon är mycket snäll och ärlig. Det gillar jag. Jag borde också leta efter lägenheter till mig och S, vi har dock sökt en men man måste ju ha några att spela med liksom. Och slutligen är det ett body pump pass jag ska gå på om sådär två och en halv timme. Jag ska bli stark!

Idag kommer min lilla Gullefjun hem också, dock ikväll men ändå. Hon har varit på P&L och spridit glädje. Miss you.

Okej, nu ska jag leta lite lägenheter och sedan blir det vattenpause.

Till S: Gah, jag börjar på panik snart älskling. Vi måste kirra allt som har med GBG att göra inom loppet av t vå månader och det känns som way to much. Men vi får ta en picnic och göra upp planer. Jag tar med penna och pappar, här ska skrivas och dokumenteras. Nu kör vi!

Love
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0