I can buy you

Ja, inte jag i alla fall, för jag är en riktig fattig student dessa dagar, mitt i sommar rean och allt,. Men den låten är bra, med A camp så klart! Fast inte senaste skivan utan förra, om ni skulle undra.
Idag har det varit en trevligt dag, träffat U och varit i stan, gptt runt och solat i hummlegården. Trevligt, med mycket prat om framtid, vänner och träning, vad annars ;) Har även pratat med E som dessutom har sätt till att vi ska gå riskutbildningen för körkortet nästa onsdag, två flugor i en smäll alltså, mycket bra.

Snart är det träning, hoppas på något som inte är allt för jobbigt så man inte avlider i denna värmen.. Fast hinnderbanan vore inte helt fel, om det var lite på skoj skull så klart! Vi samlas nämligen alltid vid karlbergs hinderbana, men förra gången jag var med så använde vi inte den. Sen är det ju fotboll som gäller i kväll, Sverige-Serbien U21 EM (framtida killar alltså, i våran ålder T) Heja Sverige!
Over and out
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0