Jag är dålig på att passa barn

Tack kusin, ibland hamnar orden på plats i en fin, nästan magisk, följd. Skicklighet eller tur, det vet jag inte.  

Idag är jag hemma och passar min lillebror. Vi låg i soffan och tittade på cartoon network så här på morgonen och ja, jag vaknar upp en timme senare och det är alldeles svart, tungt och varmt. Det var lite läskigt innan jag förstår att Ludde hämtat alla kuddar och tecken i hela huset, inklusive Tuffs säng(!), och lagt över mig utan att jag märkt det. Illa, jag vet men nu måste jag hjälpa honom att städa så att vi kan åka ner till leksaksaffären och leta efter fiskespö.

Tur att man är två om det där att skaffa barn, jag kommer ju aldrig någonsin klara av det själv...

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0