Jag har börjat skriva på ett nytt kapitel

Så där ja, nu är jag ett steg närmare min framtid. Eller ja, det hade jag ju varit i vilket fall som helst men nu är jag ett steg närmare Göteborg. Jag har nämligen skickat in mina betyg till antagningen så nu är det bara att hålla tummarna. Om två månader är det mycket möjligt att jag är i en lägenhet i GBG och lyfter in min säng och sätter upp tavlor eller kanske målar om ett rum eller två.



Ja, vintern som kommer är tanken att jag ska uppleva långt från Stockholm. Vintern som jag oftast brukar ha ganska kämpigt att överhuvudtaget överleva ska jag kämpa mig igenom i en helt annan miljö. Det är skönt att S också ska åka på den resa med mig, mycket skönt.

Nu ska jag äta lunch.

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0