Lördag

Sitter inne, fast solen lyser just nu.. Men var ute tidigare i dag för att springa och jag kan säga att shorts och t-shirt inte var bästa kläderna för det var kallt! Så nu har jag fixat med lite bilder från studenten i stället och man kan ju säga att det är tur att det är många bilder för det är få som är bra! Dessutom är det The Hills maraton på tv (ni får se några nya!)

Snart ska jag ska jag döma sista matchen och få välbehövda pengar, innan det är dags för matchen, och för er som faktiskt inte vet så spelar Sverige-Danmark idag kl 20.00, don't miss that! Var jag ska se den är i skrivande stund lite oklart men det löser sig!

Nä, thats it, ska nog ägna mig åt lite politik nu, Val imorgon!

kramar från S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0