Måndag!

Okey, måndag igen. Nu går det ganska fort må jag säga. Hua! Idag kommer min kära vän Johanna hem från en vecka i solen, dock drömde jag att hon ringde och sa att hon skulle stanna ännu en vecka. Hoppas att jag inte drömmer sanndrömmar! Annars är det en ganska lugn vecka men jag ger er ändå min planering!

Måndag: Plugga körkortsteori, köra lite bil förhoppningsvis, simma och om jag får som jag vill ska jag även träffa Lollo.

Tisdag: Körlektion på förmiddagen, en dubbel sådan för att sedan träffa S inne i stan, right? och planera vårt kommande liv.

Onsdag: Ett besök på körskolan även denna dag, plugga teori och träna body pump.

Torsdag: Mitt sista möte, jag hoppas det går bra och att jag kan klara mig själv och inte bryta ihop totalt. Annars ska jag försöka köra lite bil och plugga körkortsteori. Träna på något sätt ska jag också hinna med, spinning möjligen?

Fredag: Det ryktas om att Ludde ska vara hemma så då blir det barnpassning. Troligen kan jag honom till badet här i Vallentuna då får jag sol, han får leka och inget kan gå sönder där hemma. Bra.

Lördag: Nada planer, spinning möjligen?

Söndag: Jobb, 11.30-19.

Under denna vecka vill jag även hinna med att träffa Tessie och Johanna, det var länge sen nu. Sedan borde jag ta tag i teorin ordentligt och boka gillingebanan.

Okej, men du, jag ska nog åka med mor min och simma. Take it easy!

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0