Michael Jackson - kungen

När jag vaknade hade jag fått ett sms från Lollo. Hon skrev att Michael Jackson var död. Jag dog lite när jag läste det. Jag har alltid gillat honom, varit ett fan och hoppats innerligt på att de elaka rykterna inte får ta över och låta hans arbete lida. Han dansar som en gud, sjunger som en mästare och han är kungen av Pop. Jag blir nästan lite tårögd, hade hoppats på att få se honom live en enda gång och önskar att jag var född några år tidigare att jag kunnat ta del av hans mästerverk när de var som störst.

Så många minnen som jag förknippar med MJ's låtar, så många gånger jag blivit på bättre humör genom att trycka på play och dansa runt i hela huset skrikandes hans låtar. Minns du alla gånger vi dansade i ditt kök Lollo?? The way you make me feel kan jag fortfarande höra från den dagen och hur glada vi var, taggade inför allt.! Glädjen och musiken finns kvar. Dock inte vår kung. Rest in peace.

/ Tuva

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, så många minnen till de låtarna! Kan inte fatta att han verkligen är död...Han är ju en legend, en hjälte, odödlig.

2009-06-26 @ 11:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0