Min älskling

MIn älskling i dig är död. Du lever än men han är död. Minnena av min älskling är många, starka och  fyllda av lycka, delvis. Det finns en del som är svarta, mörka och outhärdliga men det var du, inte min älskling. Min älskling är borta, långt borta. Eller kanske någonstans djupt inom dig. Djupt, djupt i hjärtat kanske han finns i ett stilla tillstånd.Möjligen inte död, men för långt borta för att visa sig levande. Kan vi väcka min älskling, få min älskling att leva igen, älska igen. Eller är du för stark för att låta min älskling komma fram, är din moral, dina principer och dina tankar för starka för att min älsklings känslor ska få utlopp. Låser du in min älskling, hans känslor, dina känslor, låser du in dig själv. Är du min älsklings skal, hans fasad. I så fall, om ni är ett, låt min älskling komma fram, låt min älskling ta över. Min älskling vill, du vill.

Jag älskar min älskling, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0