På darriga armar

bloggar jag nu, min systerliga PT lät mig jobba ordentligt idag, och jag inser hur svag jag är i överkroppen. Har också hunnit med att träffa underbara S för en lunch date, som var mycket trevlig, både prat om framtid och gamla minnen, tänk vad tiden går fort.

Men tänkte passa på att berätta lite mer ingående om min resa, samt visa er lite bilder. Vi bodde på ett jätte mysigt hotell som heter Maria mare och hade både pool och stand på bekvämligt avstånd. Vi hade också balkong med utsikt mot havet, både kvällssol och morgonsol!


De första dagarna spenderades i Byn, Argassi, men sedan åkte vi dels och upptäckte en ny strand för att sedan åka till water park! Ett vattenland med massa skojiga vattenbanor som vi testade, mycket roligt måste jag säga. Vi fick även lära oss höjden av snålhet, 5 engelsmän som delade på ett skåp där knappt en handväska fick plats, och som tur hade vi vårat skåp brevid dom så vi fick inte alls vänta länge på att få komma fram till vårat. Men kul hade vi i alla fall!

Efter ytterligare någon lugn dag så gav vi oss iväg på jakt efter Careta Careta, AKA sköldpaddor. I utflykten fick vi även se grottor och bada i härligt turkost vatten. Och som bonus lyckades vi hitta en bläckfisk och fick lite mer valuta för pengarna!
Här låter jag bilderna få tala istället för att skriva massa trams.

Ja, oh förutom detta så hade vi det så klart super mysigt och åt många goda middagar. Bland annat så upplevde vi en greksik afton där vi fick lära oss att dansa, dock finns det inga bra bilder från det men en åtrovärd film som jag förhandlar om just nu, så håll tummarna! Nää, det var nog allt, undrar ni mera så får ni fråga!


Nu får det räcka för idag, dags att slita sig från datorn!
Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0