Snart!

Tar jag studenten! Om cirka 24 timmar har jag precis åkt klart flaket och är på väg till min mottagning, och det känns underbart! Idag har jag varit och fixat håret, tog tre timmar men jag är jättenöjd, bilder hinner jag tyvärr inte lägga upp nu utan fixar ikväll. Har dessutom haft tvättstuga och storstädat mitt rum eftersom F&F kommer.. OCh snart ska jag ge mig ut i regnet för att ha säsongens första fyspass, känner mig inte jättepepp, men plikten kallar, och lilla naiva jag hoppas så klart att det blir ett lätt pass eftersom det är det första (dock brukar det tendera att vara tvärtom, men man kan ju drömma..)

Igår var också en mycket trevlig kväll hemma hos H där det var förberedelser inför studenten, drinkar och anekdoter av hans föräldrar som innehöll besök på en av finaste restaurangerna i världen(Paris) , bjuden på öl av D. Bowie och fest på studio 54 i NY, tänk att ha upplevt allt detta! 

Nä, nu måste jag förberada mig inför träningen och packa allt jag behöver imorn!
Hörs senare
/S

Kommentarer
Postat av: Cornelia Noble

Coolt! Vad har du önskat som student present? Letade hela dagen för min lille syrra.. Rätt svårt att hitta något unikt ju! Haha. Såg precis på Facebook att man kan namnge stjärnor på himlen på www.ztarlet.com rätt najs... Kanske kan va nått :)

2009-06-02 @ 18:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0