Sudenly sunday

Då var det söndag igen, och helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. MIna småtjejer åkte ut redan i kvartsfinalen så efter ett spontant vattenkrig igår kväll åkte vi faktiskt hem. Dock vart det lite struligt och jag hamnade i kunsängen på pendeltåget för den sista biten hem. Men allt gick bra, var dock väldigt trött så blev en lite för lång sovmorgon idag..
Och alla tjejerna var jätteduktiga och vi hade en trevlig helg ändå med mycket värme och även disco!

Till veckan är väl planerna lite vaga, imorn ska det bli bad, men just nu är jag ensam på det som om någon vill följa med så säg till! Tisdag skulle vi väl ses T? Och ¨på kvälen är det tillbaka till min gamla gympasal, KTHhallen för löpning bland backarna där. Ons riskkurs med E , trevligt att träffas igen! Torsdag träning på kvällen och helgen är helt oplanerad.

Nä, ska gå och kolla om det behövs hjälp i köket här i älvsjö!
S

Kommentarer
Postat av: sofia

Du har fullt upp ser jag, får jag boka dig torsdag eller fredag förmiddag för some shopping? =D Mamma hittade förästen ett par gamla jeans ockås, så¨tänkte med försöka mig på att göra egna shorts, vi kanske kan köra systuga? ;) Och juste, fick ditt vykort idag, och vill se filmen med harry ju! ;) haha..

2009-06-29 @ 12:16:48
URL: http://albertismyboyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0