Tisdag

Ack och ve vilket väder de blev. Regn och kyla, fy tusan för den. Speciellt eftersom det är värsta studentveckan nu, känns som att man är lite seg som inte går ut förän nästa vecka. Men men, då har jag i alla fall kvar det roliga till sist.

Kom hem från skolan för ett tag sen, det är inte värt att åka in för bara någon timme när det tar 1½ timme att åka in. Tur att jag sov hos Joe i natt. Var på Vickans igår, trevligt. Men nu har jag ont i huvudet och magen svider lite. Var så himla sugen på att baka kladdkaka när jag åkte hem från Sumpan men sen nu när jag väl är hemma orkar jag inte. Dock är jag sugen på att krypa upp i soffan och mysa framför en film med lite gott. Hmm...störande när jag inte känner mig sugen på något speciellt utan bara situationen. Haha..knas.

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0