T - the one and only

Jag har tagit studenten! Jag är livrädd för framtiden.

Jag känner mig nöjd med min studentdag. Blev väckt av min personliga kör, aka. familjen, som kom in i mitt rum med bubbel och studentsången. Studentsång och morgonhes är två mycket bra kombinationer. Sedan åt jag frukost och gjorde mig klar för att kriga mot regnet och ta mig till Ankdammsrondellen. Där drack några Champagne och mös m ed jordgubbar. Skrev i varandras mössor gjorde vi också. Klockan tio möttes vi upp i skolan och lyssnade på tal, slängde i oss tårta och fick våra betyg. Snittet blev 19.2 vilket är 4 VG, resten MVG. Bra jobbat måste jag säga till mig själv! Sedan var det dags för själva utspringet som jag klarade galant. Jag entrade röda mattan som om jag inte gjort annat! Pussades och kramades med nära och kära och sen var det bara att switscha om och hoppa upp på flaket. Mina gullgrisar S och L gjorde mig sällskap på en sväng med klassen på en lastbilen. Paaaaarty. Iskall och nerölad for vi hem till Jämtlandsvägen och hade mottagning. Fick superfina presenter! De efterlängtade berlockarmbandet är nu mitt med jordgubben och allt. Vid det laget var jag så trött. Men L sminkade mig och fixade mitt hår medan jag drack en cider och hoppade i bodyn och sedan var jag igång. Åkte tåg till stan och mötte upp resten av skolan, åkte till lite barer, hade trevligt, träffade B, R och S-D. Klockan blev mycket så jag gjorde vännerna sällskap på Donken och sen tog vi taxi. Kunde inte ta mig hem eftersom jag bor på landet så jag sov hos S-D...


Idag har jag varit på Lollos mottagning vilket var mycket mysigt. Jag kommer sakna dig hjärtat.

Jag ber om ursäkt för dålig updatering men nästa vecka kommer jag få jobba för två igen så jag tar lite kompledigt med jämna mellanrum.

'Cause you know you love me
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0