Varmt

Man ska inte klaga på att det är varmt, och det vill jag inte göra helller, men; i våran lägenhet högst upp (våning 7 och 8) med inglasadbalkong och nästan alla fönster i solsidan, så blir det ganska varmt här inne! Så problemet blir att det inte går att sova, för att det är så varmt!
Vilket resulterar i att jag är väldigt trött idag, men jag blev på lite bättre humör nu när jag lyssnar på P3 och fick höra Rise and shine-The cardigans, vet inte om ni har hört låten men introt har jag som ringsingnal (den som alla undrar vad det är för något men jag kan berätta att låten är väldigt mysig)
Nu ska jag ut och sola, akta så ni inte bränner er!
S

See the waves go down
See the moon alone
See the world unshown
I raise my head and whisper

Rise and shine
Rise and shine my sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0