Veckoplanering!

Ja, då var man tillbaka. Så hemskt farligt var det inte förutom att jag känner mig lite trött och risig. Men men, så kan det ju vara. Måndag igen (tiden går fort när man är ledig...hua!) mina vänner vilket betyder veckoplanering här på bloggen.

Måndag: Solen skiner och jag hinner arbeta lite på min bränna eftersom jag är ledig idag. Vill ta en tripp till täby och spana in min spetsbody från top shop men får se om jag orkar. Jag måste fixa mina naglar idag och köra lite bil eftersom jag har fått läxa till imorgon av körskolan.

Tisdag: Körlektion klockan 14.00 och jobb mellan 16.45-22.00. Funderar på att träna på morgonen men vi får se hur jag mår och om jag orkar.

Onsdag: Möte klockan 13.00 annars inget mer bestämt förutom att jag måste träna, möjligen BP..Lollo vad säger du? Köra lite bil ska jag väl göra antar jag..

Torsdag: LÖN! Träna, simma? Vi får se, ganska tomt denna dag men veckan ska ju bjuda på strålande väder så jag kanske åker och badar/solar eller njuter i trädgården. Juste..köra bil får jag inte glömma...

Fredag: Träna och sola innan jobb 16.45-22.00

Lördag: Samma som fredag + köra bil innan jobb 16.45-22.00

Söndag: Träna och köra bil

Nå, S, här har du min planering och ja, som du ser har jag en massa tid att ses på. Hur ser din planering ut? När kan vi samföra våra vägar?

Puss
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0